Meer dan een conceptstore
“Voor ik Rosemary Antwerp startte, werkte ik als student al in enkele retailzaken en was ik ook een jaar student-zelfstandige. Als creative consultant hielp ik bedrijven en artiesten bij hun marketingacties. Zo zette ik mijn eerste stappen als ondernemer, ontwikkelde ik mijn eigen creativiteit en legde ik vooral veel contacten met modemerken en interessante mensen in de cultuursector. Ik ben nog altijd consultant, maar de focus ligt nu even op mijn winkel.”
“Rosemary Antwerp is voorlopig een conceptstore met voornamelijk kledij, maar ik wil mijn zaak graag uitbouwen tot een creatieve hub om de Antwerpse jeugd in contact te brengen met cultuur. Veel jongeren bruisen van de creatieve ideeën, maar weten niet waar ze die kwijt kunnen. Via Rosemary Antwerp wil ik hen in contact brengen met bijvoorbeeld culturele centra en musea. Zo organiseerden we vorige zomer al panelgesprekken over onder meer NFT’s, grafisch design en het vernieuwde KMSKA, dat vlak bij de conceptstore ligt.”