“Ik zie mezelf niet als een ondernemer pur sang. Ik zag gewoon een probleem dat ik wou oplossen en als zelfstandige kan ik volgens mij de grootste impact maken. Veel bedrijven of sprekers stappen naar communicatiebureaus voor hun positionering, naar copywriters voor de eigenlijke inhoud van hun speech en naar presentatiecoaches om die inhoud beter over te brengen. Dat is telkens maar een deel van het volledige plaatje, terwijl die aspecten van een overtuigende speech net enorm verweven zijn met elkaar. Met SPOKEN wil ik mijn klanten daarom van a tot z helpen.”
"Voor ik startte had ik een lange lijst met mogelijke diensten. Die bracht ik terug tot drie. Ik help sprekers bij hun strategische positionering, lever hen sterke content aan en train ze om die boodschap overtuigend op een podium te brengen. Mediatraining viel bijvoorbeeld uit de boot. Starters denken vaak: hoe meer je aanbiedt, hoe meer je kan verdienen. Maar zo kan je niet specialiseren en weten je potentiële klanten niet waarvoor ze bij jou terechtkunnen. Restaurants met een selecte kaart zijn ook meestal de beste.”